ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΥΠΟΚΡΙΤΙΚΗΣ ''ΤΟ ΠΟΙΗΤΙΚΟ ΣΩΜΑ'' ΜΕ ΤΟΝ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟ ΣΕΒΔΑΛΗ

Έναρξη Δευτέρα 10 Μαρτίου | 16.00-18.30

Περιγραφή εργαστηρίου

Σας καλωσορίζω στο ερευνητικό εργαστήριο υποκριτικής “Το ποιητικό σώμα”, με βασικό όχημα δημιουργίας, έκφρασης και εκτέλεσης το τραγούδι. Σε αυτό το εργαστήριο θα έχουμε την ευκαιρία να διερευνήσουμε ζητήματα υποκριτικής βασιζόμενοι/νες κατά αποκλειστικότητα στο σώμα και την φωνή του δρώντα. Η δομή του εργαστηρίου βασίζεται στην άμεση, συνεχή και αδιάκοπη λειτουργία του ατόμου πάνω στην σκηνή με μοναδικό – καταφανές – εργαλείο την φωνή του, καθώς για όλη την διάρκεια της πρακτικής μας θα εισερχόμαστε σε ένα χώρο ομαδικής ήχησης. Όλα μέσα από το τραγούδι.
Χρησιμοποιούμε τα τραγούδια του τόπου μας, δηλαδή τα δημοτικά τραγούδια για να εκφραστούμε, να νοηματοδοτήσουμε, να επικοινωνήσουμε και να προκαλέσουμε τον συναισθηματικό μας κόσμο. Με αυτόν τον τρόπο επιδιώκουμε να βρεθούμε στην κατάσταση αυτή που θα μας επιτρέψει να εμφανίσουμε τον ρόλο και το κείμενο. Η λειτουργία ως ομάδα, είναι βασικό χαρακτηριστικό του εργαστηρίου καθώς χρειάζεται για να αναπτυχθεί το σχήμα, φώνηση – αντιφώνηση, το οποίο είναι και το κυρίαρχο που θα μας απασχολήσει.
Από την σιωπή στον ήχο, στο τραγούδι, στην ομαδική φώνηση, στην σωματική εμπλοκή, στην επικοινωνία, στον χωρικό περίπατο της λειτουργίας φώνησης – αντιφώνησης και τέλος στο κείμενο και τον ρόλο. Πως εμφανίζω τον ήχο μου; πως τον υπηρετώ; τι εφόδια χρειάζεται να έχω; πως διαχειρίζομαι τις ελλείψεις μου; που στρέφομαι για να ανακτήσω ενέργεια; Όταν καταφέρω να κυριαρχήσω πάνω στην δράση μου, τι επιλογές έχω;Με ποιο τρόπο καταφέρνω να υποστηρίζω το άτομο που οδηγεί την ομάδα; Η σωματική μου συμπεριφορά, τι μονοπάτια ακολουθεί;
Ένα συνεχές τραγούδισμα για δυόμιση ώρες – μέσα από τις δυναμικές που αναπτύσσονται, δημιουργεί ένα πεδίο έρευνας, δοκιμής και επικοινωνίας.

Καλώς Ήρθατε.

Έναρξη Δευτέρα 10/3 και κάθε Δευτέρα 16.00-18.30 για 12 συναντήσεις (σύνολο 30 ώρες)

Το συγκεκριμένο μάθημα/έρευνα απευθύνεται σε επαγγελματίες, σπουδαστές και ερασιτέχνες χορευτές, ηθοποιούς και μουσικούς καθώς και σε όλους/ες όσους/ες ενδιαφέρονται ή ασχολούνται με τις παραστατικές τέχνες αναγνωρίζοντας και επιδιώκοντας την ελευθερία της έκφρασης.

Για την κράτηση της θέσης χρειάζεται προκαταβολή 50 ευρώ, η οποία θα πρέπει να καταβληθεί μέχρι τις 05/03/25.

Πολιτική ακυρώσεων: Σε περίπτωση ακύρωσης της θέσης με ευθύνη της/του συμμετέχουσας/χοντα, η προκαταβολή δεν επιστρέφεται.

Βιογραφικό Σημείωμα

Ο Κωνσταντίνος Σεβδαλής γεννήθηκε το 1984 και μεγάλωσε στην Αθήνα. Μετά το πέρας των σχολικών χρόνων φοίτησε στο Τ.Ε.Ι. Αθηνών (τμήμα marketing) και παράλληλα παρακολούθησε σεμινάρια στο “Θέατρο των Αλλαγών”. Στη συνέχεια σπούδασε στην ανώτερη δραματική σχολή υποκριτικής “Μοντέρνοι Καιροί” και μετά την αποφοίτηση του ταξίδεψε έως την Potendera της Ιταλίας και πήρε μέρος στην ‘Selection Season’ του ‘Workcenter of Jerzy Grotowski and Thomas Richards’. Αυτή η εμπειρία τον οδηγεί στην εξερευνηση μουσικών παραδόσεων με δασκάλους τους: Άγγελος Πολυχρόνου, Λευτέρης Γρηγορίου, Αρετή Μίγγου, Akemis Teran Carrera, Σταύρος Νταντούς, Γιώργος Πατεράκης, Μάρθα Μαυροειδή. Η είσοδος του στην σκηνή συντελέστηκε από την οδό της εμψύχωσης θεατρικών εφηβικών ομάδων όπου βρήκε πρόσφορο έδαφος μέσω της συνεργασίας του με την Σοφία Βγενοπούλου για το Εφηβικό Θεατρικό Φεστιβάλ της Στέγης Γραμμάτων και Τεχνών. Στη συνέχεια εργάστηκε ως ηθοποιός στις παραστάσεις: Ubu Roi (σκην. Έλενα Βόγλη), Μοσκώβ-Σελήμ (σκην. Δημήτρης Ξανθόπουλος) καθώς και μία σειρά συνεργασιών με τον σκηνοθέτη Άρη Μπινιάρη: Πέρσες, Βάκχες, Ξύπνα Βασίλη, Ύψωμα 731, Ο Χορός της Φωτιάς, καθώς και τρία χρόνια σεμιναριακών κύκλων. Στη συνέχεια συμμετείχε στην παράσταση της Αργυρώ Χιώτη, No Man is an Island Entire of Itself, η οποία παρουσιάστηκε διαδικτυακά εν μέσω πανδημίας και στη συνέχεια στο ΕΜΣΤ. Την ίδια χρονιά με σκηνοθέτιδα την Ρηνιώ Κυριαζή εμφανίζεται στην παράσταση Βάκχες: το σώμα δίχως σώμα και στο ραδιοφωνικό έργο Οι Ελεύθεροι Πολιορκημένοι, για λογαριασμό της ΕΡΤ. Το 2022 εργάζεται και πάλι ως εμψυχωτής για το Εθνικό Θέατρο και από το 2022 έως σήμερα φοιτά στο Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα του τμήματος των Θεατρικών Σπουδών του ΕΚΠΑ. Αυτό τον καιρό εκπονεί την διπλωματική του εργασία με θέμα “Canto Vivo. Μία μελέτη περίπτωσης εμπνευσμένη από την διδασκαλία του Thomas Richards”,και ταυτόχρονα εργάζεται για την Πειραματική Σκηνή του Εθνικού Θεάτρου.

Επικοινωνία
Κρατήσεις θέσεων